[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2009


25 listopada w Warszawie w hotelu InterContinental odbył się siódmy kongres PR FORUM poświęcony trendom i innowacjom w komunikacji. Organizatorami wydarzenia byli Związek Firm Public Relations oraz Newsline Sp. z o.o.

W konferencji uczestniczyło 150 osób. Wśród gości znaleźli się dyrektorzy i specjaliści ds. PR, komunikacji i marketingu z firm i korporacji, instytucji finansowych, administracji państwowej, a także kadra zarządzająca i pracownicy agencji public relations.

Kongres rozpoczął się od wystąpienia prof. Rafała Ohme dotyczącego badań biometrycznych. Profesor na podstawie ciekawych przykładów pokazał, jakimi metodami można sprawdzić reakcję odbiorców na dany przekaz (reklamę, wystąpienie publiczne). Okazuje się, że nieświadome reakcje często bardzo różnią się od deklaracji, wyrażanych np. w badaniach ankietowych.

Następnie o postrzeganiu reputacji i kluczowych aspektach budowania wizerunku opowiedział John Dalton. Dyrektor London School of Public Relations zwrócił uwagę na to, że przedstawiciele firm bardzo często nie umieją odpowiedzieć na podstawowe pytanie - „jaka jest twoja firma?”.

O znaczeniu komunikacji i roli specjalistów PR w budowaniu strategii firmy czy instytucji dyskutowali Maciej Zięba OP - dyrektor Europejskiego Centrum Solidarności oraz Heinz-Juergen Stueting - dyrektor generalny NIVEA Polska. Dyskusję moderował Sebastian Hejnowski - dyrektor zarządzający Ciszewski PR. Prelegenci potwierdzili konieczność długofalowego planowania komunikacji i prowadzenia jej w najbardziej rzetelny i etyczny sposób. Tylko tak można budować zaufanie i zrozumienie otoczenia.

Część plenarną PR FORUM zakończyło charyzmatyczne wystąpienie Lorda Petera Chadlingtona - CEO Huntsworth Group. Lord Chadlington podzieli się z zebranymi swoimi uwagami dotyczącymi zmian, jakie zaszły w komunikacji w ostatnim czasie, a także prognozami na kolejne 20-25 lat. Z obserwacji eksperta wynika, że najbardziej znaczącą zmianą jaka zajdzie na rynku będzie odejście od reklamowego modelu agencji, na rzecz agencji PR i usług o charakterze ogólnokomunikacyjnych, w których centrum zainteresowania będzie również PR. Czas, gdy można było reklamą rozwiązać problemy komunikacyjne już miną. Ludzie nie ufają reklamom, a informacji o firmach, ich produktach i usługach szukają przede wszystkim w Internecie. Zadaniem agencji PR jest więc dostarczanie wyczerpujących informacji i kontentu tam, gdzie odbiorcy ich szukają.

Popołudniowa część konferencji została podzielona na trzy panele tematyczne dotyczące PR-u finansowego, komunikacji w mediach społecznościowych, a także PR-u miast, regionów oraz administracji publicznej. Eksperci i zaproszeni goście prezentowali swoje obserwacje związane z tymi zagadnieniami, a także dyskutowali na ich temat z uczestnikami konferencji.

Wieczorem, po PR FORUM, odbyła się uroczysta gala Złotych Spinaczy 2009. Laureaci konkursu odebrali statuetki za najlepsze projekty PR w Polsce, przyznawane w piętnastu kategoriach. Lista zwycięzców konkursu jest dostępna na stronie www.zfpr.pl. Galę uświetnił gościnny występ Nicka Sincklera, który zaśpiewał specjalnie dla zebranych autorskie wersje znanych przebojów. Po części oficjalnej wydarzenia w luźnej atmosferze i przy muzyce jazzowej na żywo, goście bawili się do późnych godzin nocnych.

Kolejne PR Forum odbędzie się za rok w listopadzie 2010 roku. Serdecznie zapraszamy!

Partner wydarzenia: Polska Telefonia Cyfrowa Operator Sieci ERA i Heyah. Patronat medialny: TVN CNBC Biznes, Radio PIN, Brief, Pro-Kreacja, Onet.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, Mediarun.pl, PRNews.pl. Partner techniczny: BRILL AV MEDIA. Tłumaczenia: Polska Agencja Tłumaczy. Partner: SARE. Patron merytoryczny konkursu Złote Spinacze: firma doradcza KPMG. Sponsorzy gali: marka Grolsch i Bols. Partner multimedialny konkursu: Quest Agency.




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News