[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2006


PR FORUM JUŻ ZA NAMI
W dniach 21-22 listopada 2006 roku odbył się w Warszawie czwarty Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM. W kongresie, zorganizowanym pod patronatem merytorycznym międzynarodowej organizacji branżowej International Communications Consultancy Organisation (ICCO), udział wzięło ponad 150 osób. Spotkali się teoretycy i praktycy Public Relations, eksperci z zakresu komunikacji, przedstawiciele mediów i biznesu. Po raz pierwszy impreza miała charakter regionalny - uczestnikami PR FORUM byli specjaliści PR z Białorusi, Bułgarii, Czech, Litwy, Łotwy, Rumunii, Słowacji, Ukrainy i Węgier.

Pierwszy dzień PR FORUM poświęcony był dobrym praktykom w Public Relations. W przedpołudniowej sesji plenarnej zaprezentowano wyniki badania jakościowego wśród top menedżerów oraz badań opinii wśród specjalistów PR i dziennikarzy, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Związku Firm Public Relations. Ponadto, odbyła się dyskusja na temat "czarnych sztuczek", propagandy i reklamy oraz sesja podsumowująca dwa lata doświadczeń kampanii Czyste Informacje, zatytułowana "Czy media w Polsce mogą funkcjonować bez ukrytej reklamy?"

Po południu, uczestnicy kongresu mogli wybrać jedną z trzech, odbywających się równolegle, sesji warsztatowych:

  • Jak zacząć, żeby dobrze skończyć? - budowanie strategii komunikacji
  • Public Relations w korporacji - warsztat pod patronatem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Nowe technologie w Public Relations - warsztat przygotowany przez ekspertów amerykańskiego Institute for Public Relations: Katerinę Tsetsurę i Katie Delahaye Paine
Na zakończenie pierwszego dnia kongresu, podczas wieczornej gali, rozstrzygnięto czwartą edycję konkursu na najlepsze kampanie PR - Złote Spinacze. Wyniki do ostatniej chwili znał tylko audytor konkursu - KPMG. Zostały one ogłoszone przez przedstawicieli firmy KPMG - Grażynę Dudę i Bogdana Dębickiego. Statuetki i dyplomy wręczali członkowie jury.
Podczas drugiego dnia kongresu, zatytułowanego "Public Relations - świat, Europa, Polska", zostały zaprezentowane trendy w światowym PR i europejskie doświadczenia branży.
W sesji plenarnej wystąpili, między innymi:
  • Sebastien Desprez - dyrektor w agencji Ketchum London, który wziął udział w dyskusji na temat prowadzenia transgranicznych projektów PR
  • Steve Ellis - właściciel MediaAble Ltd., były dziennikarz agencji Reuters i The Sunday Times, przez 9 lat dyrektor zarządzający agencji PR Burson-Marsteller odpowiedzialny za szkolenia w Europie, który w sposób niezwykle interesujący przedstawił najnowsze trendy i perspektywy rozwoju branży PR
  • Jens Kramer - dyrektor agencji Pleon, który mówił o kreowaniu wartości firmy poprzez jej lidera
  • Prof. Witold Orłowski - makroekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i współzałożyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych, główny doradca ekonomiczny PriceWaterhouseCoopers
  • Jean-Leopold Schuybroek - dyrektor wykonawczy Interel, wiodącej europejskiej agencji komunikacji strategicznej i Public Relations, który podzielił się z uczestnikami kongresu refleksjami z ponad dwudziestoletniego doświadczenia w prowadzeniu działalności PR
W popołudniowej sesji odbył się warsztat przygotowany i poprowadzony przez dyrektora agencji Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants - Iana Herbisona oraz specjalny warsztat dla najlepszych studentów specjalizacji PR z kilku uczelni, prezentujący pracę specjalisty PR od kuchni, przygotowany przez ekspertów z agencji Alert Media Communications pod kierownictwem Adama Łaszyna.

Podczas kongresu premierę miała książka "Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków" - praca zbiorowa wydana przez Związek Firm Public Relations. Można było również nabyć, po promocyjnych cenach, najnowszą książkę profesora Witolda Orłowskiego "Stulecie chaosu" (i przy okazji uzyskać autograf autora) oraz kilka ciekawych pozycji wydawniczych PWN.

Partnerzy PR FORUM:
  • easy.web agencja interaktywna
  • EKB Teleinformatyka
  • GET IT
  • ICCO
  • KPMG
  • Press-Service Monitoring Mediów
  • VisualArtEvent
  • Wydawnictwo Naukowe PWN

Patronat medialny:

Brief, Epr.pl, internetPR.pl, MediaLink.pl, Mediarun, NetPR, Piar.pl, PR News, Proto, Puls Biznesu, Radio PiN 102FM, Warsaw Business Journal, Wirtualnemedia.pl




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News