[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2005


24 listopada 2005 w hotelu Radisson SAS w Warszawie odbył się III Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM. W kongresie zorganizowanym przez Związek Firm Public Relations i Institute for International Research sp. z o.o. udział wzięło ponad 170 osób.

Podczas sesji plenarnej oraz dziewięciu warsztatów dyskutowano o jakości, standardach i efektywności polskiego PR. Prelekcje wygłosili goście zagraniczni PR FORUM:

  • John Saunders - nowy prezydent International Communications Consultancy Organization (ICCO), dyrektor regionalny Fleishman-Hillard na Europę kontynentalną i Irlandię
  • Paul Holmes - wydawca prestiżowego The Holmes Report, organizator konkursu Sabre Awards
  • Nigel Middlemiss - practice director Echo Research Group, specjalista w dziedzinie narzędzi mierzenia efektywności działań PR

Odbyło się wiele - czasem burzliwych - dyskusji, , na tematy bardzo istotne nie tylko dla branży Public Relations, ale również dla przedstawicieli innych zawodów, zajmujących się komunikacją i informacją.

Na temat roli mediów w Polsce, w warsztacie pt. "Zarabianie czy informowanie?", rozmawiali niezwykle ciekawie Grzegorz Lindenberg, Grzegorz Miecugow i Jarosław Sroka.

Dyskusję o znaczeniu PR w kampanii politycznej prowadzili: Jerzy Ciszewski, Maciej Grabowski i Mariusz Janicki. Dużym powodzeniem wśród uczestników kongresu cieszył się warsztat "Czarny PR - granice przekazywania negatywnych informacji", w którym udział wzięli: Piotr Czarnowski, Magdalena Karpińska, Wojciech Kozłowski, prof. Jerzy Olędzki i Marek Wróbel.

Patronat medialny nad PR FORUM objęli:

Puls Biznesu, Radio PIN, Brief, Warsaw Business Journal, Internetpr, Marketing w Praktyce, Medialink, Mediarun, piar.pl oraz Piar, proto.pl, PR News, Wirtualne Media.

Partner językowy - firma Quendi.

Sponsorzy: Radisson SAS, Kompania Piwowarska, Press-Service Monitoring Mediów.




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News