[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2004


6 grudnia w hotelu Sheraton w Warszawie odbył się II Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM. Tematem przewodnim tegorocznego kongresu była sytuacja polskiej branży PR po wejściu do Unii Europejskiej. Patronat nad wydarzeniem objął wicepremier, minister gospodarki - profesor Jerzy Hausner.

Program Forum zawierał prelekcje, panele i warsztaty, poświęcone różnym aspektom funkcjonowania branży PR. Zostały omówione między innymi następujące zagadnienia:

  • branża PR na wybranych rynkach zagranicznych
  • promocja miast i regionów
  • zintegrowana komunikacja jako domena PR
  • edukacja specjalistów PR

Udział wzięli znawcy tematu - przedstawiciele świata mediów, instytucji rządowych, nauki i biznesu, w tym goście zagraniczni.

Jednym ze stałych, ważnych elementów PR FORUM są badania, przeprowadzane na zlecenie organizatora - Związku Firm Public Relations. W tym roku zostały zrealizowane przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową i stanowią bilans otwarcia polskiego rynku PR po 1 maja 2004 roku.

Innym ciekawym punktem programu PR FORUM była dyskusja na temat zainicjowanej we wrześniu 2004 roku kampanii "Czyste informacje", mającej na celu walkę ze zjawiskiem "kupowania" materiałów w mediach, nie oznaczonych jako reklamowe. Kampania została objęta patronatem prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a bierze w niej udział 10 instytucji wspierających reprezentujących dziennikarzy, wydawców, środowiska reklamowe i PR.

PR FORUM zakończyła gala z okazji wręczenia nagród w drugiej edycji konkursu "Złote Spinacze", który ma na celu wspieranie najwyższych standardów pracy, promowanie kreatywności, rzetelności, zaangażowania oraz integrowanie polskiego środowiska Public Relations. Konkurs był kolejną okazją do podsumowania kondycji branży i oceny jakości pracy specjalistów PR w Polsce. Audyt konkursu zapewniła firma KPMG.

Partnerzy PR FORUM:

  • firma TRIAS - sponsor wspierający - obsługa techniczna
  • agencja easyweb- współpraca multimedialna
  • LIDEX - obsługa językowa
  • Press-Service Monitoring Mediów- sponsor przerwy kawowej

Więcej informacji o PR Forum 2004 znajdą Państwo na stronie www.zfpr.pl




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News