[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2012


16 października 2012 r. w warszawskim hotelu InterContinental odbyła się dziesiąta edycja PR FORUM. Konferencja była poświęcona tematowi "Dialog i zarządzanie reputacją w czasach permanentnej zmiany. Consulting. Kreatywność. Efektywność."

Tradycyjnie, konferencję podzielono na dwie części: sesję przedpołudniową z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową, na którą złożyły się 3 równoległe moduły tematyczne poświęcone tytułowym pojęciom: consultingowi, kreatywności i efektywności. Konferencję otworzył Charlie de Mierre, dyrektor kreatywny Headlines Porter Novelli w Londynie, który przedstawił ranking Top10, czyli zestawienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych kampanii PR na świecie, które stały się inspiracją dla branży reklamowej i marketingowej.

Kolejny panelista, wiceprezes Zarządu WYBOROWA S.A. oraz prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, Andrzej Szumowski, w wystąpieniu zatytułowanym "Biznes i administracja - szorstka przyjaźń, czyli o relacjach między pierwszym a drugim sektorem" opowiedział o dobrych praktykach w zakresie budowy relacji biznes - administracja. Dyrektor generalny Renommé Strategy i ECCO Network w Oslo, Gunnar Angeltveit, mówił o zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w nowej erze technologii i mediów. Wstępem do panelu dyskusyjnego na temat komunikacji w czasach niepewności, był speech Członeka Rady Polityki Pieniężnej, prof. dr hab. Jerzego Hausnera.

Podczas panelu, moderowanego przez Rafała Szymczaka, Prezesa Związku Firm Public Relations, Jerzy Hausner, Grzegorz Lindenberg i Beata Stelmach (Podsekretarz stanu ds. globalnej polityki ekonomicznej, promocji i kultury) dyskutowali o strategicznej roli komunikacji w trakcie wielowymiarowej zmiany, przez którą przechodzimy globalnie, kontynentalnie i krajowo. Następnie, piastujący stanowisko dyrektora ds. rozwoju w MSL Worldwide, Bob Bejan, w wykładzie zatytułowanym "Social Story Dwelling" opowiedział o koncepcji wspólnego budowania marki w dobie dialogu, czyli o tym jak social media, urządzenia mobilne i Internet wpłynęły na sposób komunikacji firm, marek i produktów oraz o zmianach w komunikacji na linii marka-produkt-klient. Poseł na Sejm RP, John Godson, w wystąpieniu pt. "Być blisko ludzi - przykład komunikacja społeczna" opowiedział o wyzwaniach w komunikacji ze społeczeństwem, przed którymi staje poseł.

Na zakończenie tej części konferencji Kuba Antoszewski, PR manager w Millward Brown SMG/KRC, przedstawił wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich managerów PR na temat zmian zachodzących na rynku i ich wpływu na działalność agencji public relations.

W programie PR FORUM oprócz wykładów gości specjalnych przewidziano również 3 moduły tematyczne: W module I poświęconym consultingowi wystąpili:

  • Zbigniew Gajewski (Zastępca Dyrektora Generalnego w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan): "Kto może zarobić na CSR?",
  • Przemysław Mitraszewski (Managing Partner, Lighthouse Consultants) i Jarosław Bańda (Business Development Director): "Komunikacja jako kluczowy czynnik w procesie inwestycyjnym: doradztwo w komunikacji jako doradztwo strategiczne, wielopłaszczyznowość doradztwa".

W module II poświęconym kreatywności głos zabrali:

  • Justyna Dworczyk (Firma Szkoleniowo Doradcza - Dworczyk Training): "Trening kreatywności",
  • Bartłomiej Wojdak (Dyrektor Biura Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Łódź) i Daniel Rakus (copywriter w K2 Internet S.A): "Łódź - Centrum Pomysłów Kreatywnych",
  • prezentacja najlepszych case'ów PR - laureaci konkursu Złote Spinacze w kategorii "Kreatywność":
    • Monika Stępień (Managing Director, H+K Strategies): "Slackliner w centrum Warszawy - relaunch marki Grolsch" - projekt nominowany do nagrody Złotego Spinacza 2010,
    • Patrycja Rzucidło-Zając (Euro RSCG Sensors): "Boskie Matki" - projekt nagrodzony Złotym Spinaczem 2011.

W module III poświęconym efektywności zaprezentowali się:

  • Sebastian Bykowski (Prezes Press-Service Monitoring Mediów): "Nowe trendy, podejście i wyzwania w badaniu efektywności media relations, nadzorze reputacji w świecie mediów tradycyjnych i social media",
  • Roman Jamiołkowski (Rzecznik Prasowy, Fortum Power and Heat Polska) i Marcin Szczupak (Kierownik Działu Raportów Medialnych, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów): "Cel, pal! Metody pomiaru trafności doboru działań media relations na przykładzie współpracy Fortum Power and Heat Polska oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów",
  • prezentacja najlepszych case'ów PR - laureaci konkursu Złote Spinacze w kategorii "Efektywność":
    • Anna Plewicka-Szymczak (Koalicja Masz Głos Masz Wybór): "Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj" - projekt nagrodzony Złotym Spinaczem 2010
    • Przemysław Kołak (Testa Communication): "Cała Polska nosi wąsy" - projekt nagrodzony Złotym Spinaczem 2011.

Jak co roku, konferencji towarzyszyła uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze, podczas której wyróżniono i nagrodzono najlepsze projekty public relations w Polsce. Więcej o konkursie na www.zlotespinacze.pl




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News