[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

Konferencja PR FORUM 2011


25 października 2011 r. w warszawskim hotelu InterContinental odbyła się dziewiąta edycja PR FORUM. Temat konferencji - Reputacja 3.0 - został zainspirowany nowymi wyzwaniami, jakim muszą stawić czoła managerowie i dyrektorzy marketingu.

Konferencję otworzył wykład Nicka Andrewsa, senior vice presidenta Fleishman-Hillard z Brukseli. Andrews podsumował najważniejsze wydarzenia ostatniego roku, które miały wpływ na trendy w komunikacji i wyznaczyły nowe kierunki jej rozwoju. Anthony Scammell, associate director brytyjskiego oddziału Hill & Knowlton, opowiedział o światowych standardach w sponsoringu sportowym na przykładzie międzynarodowych kampanii. Było to szczególnie cenne dla polskich specjalistów w perspektywie zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

W programie PR FORUM oprócz wykładów gości specjalnych przewidziano również moduły tematyczne. Były one poświęcone: roli interesariuszy, social mediom i sponsoringowi sportowemu.

Jak co roku konferencji towarzyszyła uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze, podczas której wyróżnione zostały najlepsze projekty public relations w Polsce. O statuetki walczyło 179 projektów.

Przy okazji konferencji i konkursu, ZFPR świętował z uczestnikami obu wydarzeń 10-lecie istnienia.

Organizatorem konferencji był Związek Firm Public Relations oraz Magazyn THINKTANK.

Partnerzy strategiczni wydarzenia: NK.pl. oraz Polpharma. Partner Konferencji i Gali: T-mobile. Partner merytoryczny Konferencji PR FORUM: Instytut Monitorowania Mediów. Partner wspierający: PKN Orlen, Partner techniczny: Brill AV Media.

Patronat medialny nad wydarzeniami objęli: Radio Pin, WP.pl, Brief, Bankier.pl, Marketing przy kawie, GoldenLine.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, CR Navigator, StepStone.pl, prnews.pl, edustacja.pl, PRoto.pl. Tłumaczenia zapewnia Polska Agencja Tłumaczy. Patronem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG.

****

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 36 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (PRCA). Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR. Związek jest organizatorem PR FORUM - dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu "Złote Spinacze", promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

Projekt THINKTANK to platforma dostarczania polskim decision makers najnowszych, najbardziej istotnych i kluczowych dla biznesu i gospodarki trendów i analiz. Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan - najbardziej prężna organizacja prywatnych przedsiębiorców w Polsce. Magazyn powstaje w ścisłej współpracy z polskimi i międzynarodowymi think-tankami, ośrodkami badawczymi i analitycznymi, firmami doradczymi, uczelniami oraz instytucjami.



Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News